So uh..Spam Musubi anyone?

Image

Yeah..uh yeahhhhh I definitely went MIA after saying “awww sheeet I’m back and I’m not whack and I will make heRRa posts!”…yeah guys I’m uh..I’m sorry -_- A lot as usual has happened between then. Well since I haven’t organized any pics or transferred them to the comp, you get this for now!

Dun Dun Dun DUUUUNNNNNNNNN!!!!!!!!!! BEHOLD, SPAM MUSUBI!!!

Image

For some of you that have no idea why I’m frantic about what’s up above, Spam Musubi is technically Nori seaweed, rice, and Spam marinated in teriyaki (a soy sauce and sugar sauce/marinade).

You can either just marinade the Spam and fry it, or you can also drizzle it over after cooking as well.

I was ecstatic as hell the night I stumbled upon this glorious glory.

The boyfriend and I went to Food Lion to pick up some ingredients for dinner and tada!!! Found this loveliness waiting on a shelf for me! I love, I mean fucking love Spam. I’m filipino so it works out. The moment I found this, I seriously squealed. I’m not sure if this is “new” or not, but it was sure as hell new to me since I haven’t seen it before.

I’ve made spam musubi in the past (whiiich I’ve lost my musubi mold so yeah guys, you CAN use the CAN if you CAREFULLY get rid of the bottom of it without fucking your fingers up)  and seeing this just made my night knowing I wouldn’t have to make teriyaki and just…do it. I forgot about the pricing…I think at the moment it was an MVP sale for 2/$5 which to me was worth it.

Sooo just letting you guys know, this shit DOES exist 🙂

Image

Yeah yeah yeah, hella grease, I know. I tried my best but the paper towels were running out lol.

I ended up cooking it up for breakfast instead of musubi style for 2 reasons:

1:I didn’t have nori
2:it’s seriously part of a Filipino breakfast if ya’ll didn’t know that

(On the left is the teriyaki spam, on the right is just regular luncheon meat)

Image

and our breakfast was awesome. Nuff said.

Yup, can’t do without the rice. Sorry carb hating “I’ll have air for breakfast” haters.

See that sauce up there? That’s Pappy’s Not Made In China bbq sauce. That shit is AMAZING with perfect zing. We got it from a place over here in Virginia Beach, Va called “The Sauce Shoppe”. They have like an infinite amount of every sauce possible, however mainly hot sauces (including ones you must be of age to purchase) and barbecue sauces. We haven’t ran out of it yet due to the fact that when we came back to get more, they told us they weren’t carrying it and to talk to the shop owner =/

Anyway, sorry for all the chit chat! Just thought some foodies might want some incite 🙂

Foreal, I will be posting more shit. Tonight just happened to be the night I was free lol

Remember, my postings most likely won’t be on a correct timeline so whatever pops up will happen!

Thanks for reading as usual my loves! ❤

.:Candy Crush Is Ruining My Life:.

ImageOut of all frickin’ people, I swear. I was NOT supposed to play this damn game. I got so many dumbass FB requests for this game.

I was like “doo ta dooo let’s see why the hell the entire world is hooked on this…”

…..5 lives lost later

candy crush no lives heartIt keeps you going because it pisses you off.

Yes. Fuckin’ hell I want my life back!

…I’m talking all of this shit and here I am at 1am doing candy crush nails and posting about it when I should be driving somewhere -.-

To whom it may concern

Image

To whom it may concern,

I’m judged each day because they see me as weak.

They mock the words my feelings dare not to speak.In the soft wind, here utters my heart, 

“I’ve had enough. You’ve torn me apart”.

In this moment the rain drops roll down the windows of all that I’ve always been,

words swooped from underneath the shadows like a midnight assassin.

 

 

 

It’s Friday Ya’ll!( no but srsly)

In the words of Rebecca Black…’IT’S FRIDAY, FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAYYYYY’ oh goodness LOL. Anyway, in my area of the 757, a lot of people have been anticipating the wonderful flutters of snow falling. After 2 months of knowing pretty much it isn’t going to snow, last night around 2am I saw flakes fall on the chairs and the bbq grill (yes, here we q it up no matter what time of the year).

Image

Woke up and BAM the sun laughed and melted it all -__-. However, the temperature definitely stayed. So today I’m going to have to layer and layer and layer it up!  Heading to get my eyebrows done in a few and later tonight I’ll be heading out for a cousin dinner after not seeing them after so long. I’ll be taking pics of my outfit tonight and posting my ordeal late night or tomorrow. Whether it’s snowing or not in your area, stay safe! It always seems as if the dummies come out more so on the weekend lol.

Image