So uh..Spam Musubi anyone?

Image

Yeah..uh yeahhhhh I definitely went MIA after saying “awww sheeet I’m back and I’m not whack and I will make heRRa posts!”…yeah guys I’m uh..I’m sorry -_- A lot as usual has happened between then. Well since I haven’t organized any pics or transferred them to the comp, you get this for now!

Dun Dun Dun DUUUUNNNNNNNNN!!!!!!!!!! BEHOLD, SPAM MUSUBI!!!

Image

For some of you that have no idea why I’m frantic about what’s up above, Spam Musubi is technically Nori seaweed, rice, and Spam marinated in teriyaki (a soy sauce and sugar sauce/marinade).

You can either just marinade the Spam and fry it, or you can also drizzle it over after cooking as well.

I was ecstatic as hell the night I stumbled upon this glorious glory.

The boyfriend and I went to Food Lion to pick up some ingredients for dinner and tada!!! Found this loveliness waiting on a shelf for me! I love, I mean fucking love Spam. I’m filipino so it works out. The moment I found this, I seriously squealed. I’m not sure if this is “new” or not, but it was sure as hell new to me since I haven’t seen it before.

I’ve made spam musubi in the past (whiiich I’ve lost my musubi mold so yeah guys, you CAN use the CAN if you CAREFULLY get rid of the bottom of it without fucking your fingers up)  and seeing this just made my night knowing I wouldn’t have to make teriyaki and just…do it. I forgot about the pricing…I think at the moment it was an MVP sale for 2/$5 which to me was worth it.

Sooo just letting you guys know, this shit DOES exist 🙂

Image

Yeah yeah yeah, hella grease, I know. I tried my best but the paper towels were running out lol.

I ended up cooking it up for breakfast instead of musubi style for 2 reasons:

1:I didn’t have nori
2:it’s seriously part of a Filipino breakfast if ya’ll didn’t know that

(On the left is the teriyaki spam, on the right is just regular luncheon meat)

Image

and our breakfast was awesome. Nuff said.

Yup, can’t do without the rice. Sorry carb hating “I’ll have air for breakfast” haters.

See that sauce up there? That’s Pappy’s Not Made In China bbq sauce. That shit is AMAZING with perfect zing. We got it from a place over here in Virginia Beach, Va called “The Sauce Shoppe”. They have like an infinite amount of every sauce possible, however mainly hot sauces (including ones you must be of age to purchase) and barbecue sauces. We haven’t ran out of it yet due to the fact that when we came back to get more, they told us they weren’t carrying it and to talk to the shop owner =/

Anyway, sorry for all the chit chat! Just thought some foodies might want some incite 🙂

Foreal, I will be posting more shit. Tonight just happened to be the night I was free lol

Remember, my postings most likely won’t be on a correct timeline so whatever pops up will happen!

Thanks for reading as usual my loves! ❤

A Thrifty Easter and a Tedious Work Week

2013-03-30_18-21-03_68I know I’ve been slacking hard on posting but as you all know,life happens lol. This will just be a visual of my previous weekend and onto this week so you guys can see what I’ve been up to 🙂

Saturday March 30, 2013

2013-03-31_21-17-13_476

Big Lots. These are usually $1 but why not save 5 cents?

2013-03-31_18-23-27_896

Boyfriend has been looking for this specific bed liner everywhere as stores at the moment do not carry this anymore. We found it at Big Lots and he went Ape Shiz.
2013-03-30_18-21-08_794

Again, at Big Lots. This…just creeped me out lol

2013-03-30_18-09-55_815@ Big lots. I didn’t buy any of it due to the fact that it was all the same color =/

2013-03-30_18-37-54_706

While we were driving through Newport News, Virginia (45 mins away from me VB)

Thought this was one of the coolest used/brand new shops I’ve ever been to. I love the name because I always said if I ever opened a thrift shop up, I’d name it this but oh well lol they beat me to it!

They had LOTS of brand new and high end stuff! Check em’ out if you’re ever near NN!

2013-03-30_18-37-42_66

2013-03-30_18-37-18_679 2013-03-30_18-37-03_479 2013-03-30_18-35-34_545 2013-03-30_18-34-21_621 2013-03-30_18-34-16_198 2013-03-30_18-34-10_199 2013-03-30_18-34-05_86 2013-03-30_18-33-56_78 2013-03-30_18-33-32_701 2013-03-30_18-32-51_398 2013-03-30_18-32-28_106

DAV in Newport News.

2013-03-30_19-53-00_286

2013-03-30_19-52-54_108

2013-03-30_19-09-05_60

LOL I thought this was the funniest thing. May be it’s wrong to laugh at it but I couldn’t help it. Thriftin’ weeeeavess.

2013-04-01_18-27-38_771Boyfriend got this for $5 at DAV and a couple of others that I don’t have pictured. I got a The Limited dress from DAV as well but I’ll have to hem it a little and I’ll post it up later (you know..if I ever have the time)

2013-03-30_20-55-35_812

We went to TGI Fridays that night. See that flat head? I LOVE short and fat things…I took that from my boyfriend and have been keeping it in my purse…I now take pics of it everywhere I go. He knows I “tool napped” it because we were driving and I pulled it out and he was like OMG I KNEW IT!

That’s a “Grey Goose Chiller” and it was frickin’ fantastic.

2013-03-30_20-55-46_788

foursquare_photo_tmpZomg Food Coma FTW. If any of you haven’t tried the Jack Daniel’s sampler from TGI THEN GO GO GO.

Bf has been pouting all week how we didn’t order the pot stickers -.- Anyone know if they’re good from TGI? LMK!

Sunday March 31, 2013

2013-03-31_12-26-17_309

Went to church for easter 🙂 Asked for forgiveness a bajillion times in my silence >.> HAPPY BELATED JESUS PULLED A RES DAY!
2013-03-31_12-25-32_549

I thought this was appropriate to take a picture of when everyone was “Praising” and singing. I coughed and my mom  sent these to me through other people passing it on and the one I opened happened to say this during the “PRAISE THE LORD” moments lol

2013-03-31_09-43-13_260Sadly, I don’t have my dress pictured because it got deleted but these were the wedges I wore. I call them my Alice In Wonderland wedges lol. Ain’t nothin’ fancy, just PayLess.

After church, we ended up searching through Big Lots and Dollar Tree for more cheapsy finds  and ate Mongolian BBQ for lunch. Then ended the night with going to Cinema Cafe to watch Hansel and Gretel (which was FREAKIN’ AWESOME)

So Far This Week

Whoever told you that Tetris doesn’t do anything for the real world IS A LIAR. I use Tetris Tactics each and every day!
2013-04-01_14-52-26_794

Lol Made it out of scrap paper… I was hungry -_- my fat ass is always hungry.
2013-04-03_15-44-49_816

I really hope to be posting more but it really depends on my time. I’m sure you all know how that goes. As always I thank all of my followers 🙂

I’m hoping for a good weekend this weekend and if so, I’ll be posting some stuff up. I hope to be posting some possible DIY and Nail tutorials in the near future when I have the time 🙂 Vids too!

For now, I’ll end this post with the nail design I JUST did while loading all of this stuffs up and letting them dry 🙂

2013-04-04_20-31-54_254

All $1 each. No it’s not high end but it works. Needed some blues so picked these up after work.

2013-04-04_20-59-15_373

This is how I generally test colors.

2013-04-04_21-39-48_97End Product 🙂