I know I said I’d fully fill y’all in but…

image

… I lied. There is so much stuff that’s happened since the summer until now so for this post, it’ll be the tidbits leading to Christmas and beyond. Whatever had happened previously, I’ll have separate posts for each “event” which will most likely be mentioned with “(separate future post)” to the side.

For now, here are a few things from the past few weeks including my Christmas:
image

There was this old, old, weird wreath we had that had cat cutouts and broken Christmas bulbs so I took all the shrubbery off and yes, I ripped the poorly glued cats off and recycled it into this using a few things!

image

Christmas eve/Christmas Day

My family tradition is to go to church Christmas eve and then open presents midnight. Our Christmas day is either for parties or gaining 80+ lbs watching reruns of The Christmas Story. Here are a few highlights:

The above collage sums up some of our presents from fam and from my boyfriend and I to each other.
Purse
I freaked when I opened my mom’s gift for me which is that beautiful Michael Kors bag (future separate post). Thank you ma!
Jammer pants
My 2nd oldest brother always gives me funny gifts so he gave me pajamas with sushi and miso soup bowls and it says “MISO CRAZY” all over it haha.
ICON AIRMADA COLOSSAL HELMET
YES! I actually got a 2013 Kawasaki Ninja 300 the first week of October (separate future post) and this is the helmet I’ve been wanting since I got the bike. Thanks babe! He always gives me the coolest stuff ^^
Patrick’s presents
-Triumph flag: Patrick recently got a Triumph Daytona 675 after his Yamaha r6 got ran over (separate future post)… Yes I’m serious when I say got ran over. He has a yamaha flag up in his garage and since he got the new Triumph, I got him a flag for the garage.
-Ar15 tee: if you’ve followed my posts over the past few years, yes, we’re pro gun people. I thought it’d be nice for him to have an industry related tee to wear to work.
-Beer thangs: I made him a basket with a growler that says “hopped up like a kid on candy” and 6 different types of beer. He loves IPAs so I scrounged for some at World Market.

image

image

My 2nd oldest bro got me this as an “early open” present aaaand it’s definitely going on my desk at work.
That box contains 75 little baglets of Jelly Belly. Who doesn’t love Jelly Belly?! If you don’t, you suck -. –

image

Christmas day

It was my nephew’s first Christmas so he couldn’t come over to open presents at midnight. They came around noon and we opened our presents then.
Motorcycle angel bells
My brother and his wife gifted my boyfriend and I with angel bells for our motorcycles. For those of you who don’t know about them, look it up and you’ll see why it was one of the best Christmas presents for us riders especially coming from another rider aka my oldest brother.

image

… Us being weird after present opening

image

image

Our Christmas was SUPER awkward….
I say that because I live in the 757 of Virginia. As we all know, Hampton Roads is known for bi-polar weather. It was 70 degrees on Christmas day. Who knew it would be moto weather? Above is my ninjette upfront and my boyfriend’s 675 behind. We rode around the neighborhood for an hour and I didn’t drop woohooooo! I’m fairly new to riding although almost everyone in my fam including cousins ride. Since I got my bike in October, I haven’t gotten to practice much due to weather and being busy. I mean weather because October and November here was pretty frigid (so damn backwards for Christmas -. -) and my riding gear is pretty much a spring and summer set up.

… I didn’t mention I dropped a bike the first time I went riding did I? Nope! Future post! Lmao

image


After Christmas

As the world knows, the boyfriend and I are gamers. We started playing Project Zomboid which is super 90’s graphics but super realistic survival wise. Pictured above was Saturday the 27th. I had a bad dream so he made me feel better with Old Bay fries and tenders. What boyfriend cooks you gaming food?! My awesome boyfriend does!

image

Dead Rising 3 was a Steam sale the other day so we got that and have been playing. Almost all reviews mention the bugginess and pictured above is one of them on his computer.

I’ll be reviewing a few games (fps/mmo) in the near future as well.

Welp, that sums it up some. I apologize for this mess but I had to! I hope everyone’s holidays have been filled with being around loved ones and fun! Thanks for reading!

… Psst next post: thrifting after Christmas. I wanted to keep my fashion stuff separate!

Bags are Bitches’ Best Friends

2013-04-10_13-14-06_706I’ve been rocking an MK bag on and off as of November. I primarily swap purses every week/every other week. I was at work one day this week looking for my knife to cut something and as you can see, all of that shit came out of this

2013-04-10_22-14-18_339It took me over 10 minutes to find that knife…I went home and figured to switch to a white Chanel bag that I own just for the fact that it’s less “roomy” so I wouldn’t be able to fit more shit into it but I LOVE huge bags just for that sake. Yeah well, my thoughts aren’t always the best because everyone that knows me knows…no matter how “small” a container is, I WILL stuff the hell out of it. To my surprise, mama-san called me and said “I’m at the Coach Factory Outlet(Williamsburg, VA), I’m about to get something for you anak(my child in Tagalog)!”

So she got “help” from a lady at Coach to send me pics of what she was thinking of buying (…2 hours later) and sent me a couple of Whore-iffic purses from the newer Coach line. I said NONONONO DO NOT WANT! 2 hours later(Williamsburg is an hour away from Virginia Beach), she came home with this:

2013-04-10_21-49-11_321TADA! A new purse that will allow me to overstuff!!! My mom knows my taste. I don’t like overly “busy” things when it comes to clothes and accessories and neither does she. As grey is a neutral shade, I can match it with just about anything as if it were black (aww shit I love black bags too). My mom said there was a huge sale going on and that’s how she ended up getting this. Let’s take a looksy shall we?

2013-04-10_21-49-30_447 2013-04-10_21-49-40_527 2013-04-10_21-50-25_420 2013-04-10_21-50-39_876Out of all of my purses, this has got to be one of the most gorgeous ones I had ever owned. I have no idea why i’m SUPER drawn into it but a portion is the fact that it has an outside pocket for easy access of more of my bullshit.

2013-04-10_21-51-02_529You see that big ass number of savings?! Huge chunk taken out of that price! To my surprise, it was in perfect condition. Usually they will mark down things that won’t snap or around that instance but this was just..AH. I think I’m in love again :3

2013-04-10_22-51-56_774

2013-04-10_22-37-34_526And this is it closed up. Yup, all of my shit fit in there which made my night even better. AHA, THAT ZIPPER RIGHT THERE…is another reason why I love this bag. I got to zip it up without busting anything 🙂 I had to swap my bag accessories from purse to purse and as you can see, my paracord bracelet had to be swapped over as well as my handy dandy hanitizer. Wanna see le piggy?

2013-04-10_22-38-19_927 2013-04-10_22-38-29_324Ahh just gotta love the Bath & Body Works 5 for 5 antibac sales!  Island Nectar smells awesome and clean. Not super sweet to where I feel & smell like I ran up to Willy Wonka and slapped him.

Along other things, my mom stopped by the Papaya Clothing outlet at the Williamsburg Prime Outlets and picked up these on sale for me:

2013-04-10_22-12-56_568 2013-04-10_22-12-17_861She also got me a white lace halter styled top that isn’t pictured just because I forgot to take a pic -_- But that too is gorgeous. It isn’t the itchy type of lace which is nice lol.

So for now on, I’ll be using that lovely featured bag (until I swap again as usual lol). For those in the Hampton Roads area or those stopping near us, STOP BY THE OUTLETS AT WILLIAMSBURG! It may not be thrifting prices but it’s a helluva lot cheaper than regular retail! 

Where the hell has Confection1nfection been? Part 2

ImageSo the ending of my birthmas fandom, this is just going to be a post related to whatever random things I’ve been up to.

This is a ring holder my sister inlaw got. At their house, they have an elephant next to their sink to put their rings when washing dishes. Each time I came over there I got super excited and even thought about jacking it a couple of times (yeah right from my own bro’s house? that’s just wrong! Well, we’ll say BORROWING lol). My sis inlaw heard me squeal over that shit multiple times and BAM I got one! 

ImageThese cute ass mugs have been in my mom’s Altima’s trunk for about a month or two. I got these for 75cents each while on a Salvo’s Wednesday trip. Shit it’s Wednesday right now and if I wasn’t sick as fuck and looking like I cried for years on end while my muscles were all achy breaky then I’d be thrifting atm -_- I’ve already missed a couple of days at work. I’ve been sleeping all damn week and I woke up earlier choking and now I can’t go back to sleep so hell, why not finish this big ass update on me eh? Anyway, back to these cute ass mugs! So the main reason why I got them is because of the ridged indents on the side for le fingers and of course, the beautiful jade-esque color. A lot of people I know get disgusted by knowing their drinking out of a glass or eating off of a plate that came from someone else’s possession…well shit. Did you sanitize a plate before eating at someone else’s house or go out to eat with your friends while your drunk ass is downing shots of patron that had slut lips nuzzled against the same rim that you’re licking whatever salt left over there is? I think not.  Main rule for thrifting: CLEAN YO SHIT. Image

About a weekish ago, my brother asked me to go apartment hunting with him and of course, I always say yes. Yes, I go for the ride. Who the hell wouldn’t? We ended up in Newport News, Va and came across this gas station/food mart. Again, ya’ll know I LOVE gas station food. The sign made me O_O foreal and I just had to try the gizzards out. ImageSee that crispy, greasy, fatty goodness? $5 for a large drink and those gizzards. Automatically came with Texas Pete (ooohweeee my fav) and yes, the sign told the truth, it is THE SHIT. Gross, gross cuticles…don’t mind them -_- Washing dishes with no gloves will do it.

Image

While in that part of Hampton Roads, near Buckroe Beach there was a “Dollar Bargain” store. As cheap as us siblings can be, we were like HEEYAL YEAH LEZGO! Doodadooo *walking walking* Yeah man, the inside was no normal dollar tree. They had an array of random things and remember, Random=Awesome. Those nail polishes were $1 each. Unlike some people I know IRL and online, I honestly don’t give a fuck if my polish is “upscale” or “high end” or “fancy as shit with long lasting power”. If you truly “LOVE” nail varnishes, you’d know you don’t just stick to ONE EXPENSIVE ASS KIND. Honest truth? I love trying all brands. It doesn’t have to have “long lasting” in the description because I change my nails up more than once a week for the most part.If I do plan on keeping the same stuff on, I’ll just pair it up with a good top coat. It’s common sense really. I ain’t gotta be FANCY all of the time.I mean, of course the way it comes out of the bottle and onto the brush and onto the nails is important but then again, it’s nothing a little bit of thinner can’t cure. I mean shit, it was a dollar, why complain? Most of the time, you seriously get what you pay for. However these “I.C.E” (Not Pure Ice) polishes weren’t half bad for a buck.

These are some things I did to try em out:ImageImage

Don’t mind my ugly ass toes please.

Image

As I’ve stated before, I LOVE alligator clips! This particular one happened to be from that shop from Buckroe and of course, it was a buck. I know it’s going to break in like a month but I’ll love it while it lasts lol.

Image

And just to throw this in, a few hours after I did that pastellish design uptop, I swapped to this messy tentacle design in which the next morning, I swapped colors and design once again lol…don’t judge me!

Image

Sooo apart from all those random things I’ve posted about my time apart from blogging, I’ve also started working at a Tactical Shop. During my lunch, I was eating that lovely portable children’s yogurt and I’m not stating the name for certain purposes buuut uh..yeah….It’s not always the best to give us humans the option to be “creative” because people like me will end up filling in the blanks with shit like that…JUST SAYING. 

Anyway so the ending of this post is, I’ve been sick as fuck for this past week. I had to type this particular post up in parts with hitting the save button multiple times because I kept falling asleep after I said I couldn’t fall back asleep. Well shit, I’m awake once again and can’t breath through mah face so here I am, finishing this up. Hopefully I’ll get time and more topics to dish out onto this but for now, ya’ll are just gonna have to deal with this! 

Thank you guys for your patience and support! ❤ Confection1nfection

Where the hell has Confection1nfection been?Part 1(Lengthy but if you’d like, you can just browse the pics!)

Image

Hello fellow blogsters! It’s been way too long since my last posts, I know I know -_-

This post is just to update ya’ll on what’s been going on.

That pic above was my birthmas weekend at Corolla Beach, North Carolina.

We went off-roading for the most part. I’ve made a video specifically for you guys on WordPress but uhh yeahhh no time for editing so here are some pics of the trip!

Image

Le breakfast I made for our friends that came with us before we left for NC: Fried rice and my perfect sizzlin’ bacon along with some sweet ass southern tea 😀Image

Image

That was taken on the border. Generally where I live, it’s approximately 25 minutes to the NC border. Raleigh, the place I was born at is about 4 hours away from Virginia Beach. However, Corolla, NC is only 2 hours away.

ImageImageImage

Image

ImageImage

Image

2013-03-09_09-33-00_55 2013-03-09_09-43-33_123

If ya’ll haven’t figured it out, I love Walmart. Every roadtrip or wherever we’re not used to, we visit theirs and this is the kind of shit I found at the Carolina one lol

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Signs were posted everywhere to stay 50ft away from the wild horsies…and there they are!

ImageImageImage

Image

Lol Only reason why I took this is because at first look we were like “WTF KIND OF TRAILER?!”

Image

Image

Wild pony appears! Wild pony uses *CUTE*. Confection1nfection faints -_-

DSC00343

After the fun, we went to go eat at a place called Outerbanks Brewing Station.

2013-03-09_14-21-59_532

Oyster Po’boy and awesome ass wedges.

DSC00344

Everyone else got their famous beer sampler but since I’m not one for beer…when they made me try each kind…uh to me it just tasted like sweet bleach >_<

DSC00346My friend and I however got “Mandatory Evacuations” lol it was pretty damn tasty so we let the boys have their sweet bleach.

DSC00347DSC00348

After eating, we ATTEMPTED to go thrifting but shit, all of them cept 1 was closed and at that one I went to, we didn’t find much but a giant stack of Redbox dvds lolol

DSC00362 DSC00361

DSC00352

Wondering how much those people get paid to work on those in the water o.o
DSC00372Never seen a Mickey D’s express before lol

2013-03-09_18-30-49_123Very end of our road trip on the way home, we went to the Border Station. That was called “southern strawberry” but Idk how it was more southern than other strawberry flavors lol

2013-03-09_18-31-47_702I think we were all tired as shit but we figured this is just…fuckin’….wrong LOL

Part 2 coming up! (soon hopefully)

Versatile Blogger Award *Squeals* (obviously lengthy as hell)

Image

I’ve been nominated by Galaxy Star 7 for “The Versatile Blogger award”. I woke up to an email with her telling me I was at like 2am and I practically squealed and almost knocked my bf unconscious in excitement (no domestic violence here! haha). I’d like to personally thank you Galaxy Star 7 for all of the wonderful ideas you’ve given me for my nails as we share the same interest and styles<3

The official rules for TVBA is as follows:

If you are nominated, you’ve been awarded the Versatile Blogger award.

  •  Thank the person who gave you this award. That’s common courtesy.
  •  Include a link to their blog. That’s also common courtesy — if you can figure out how to do it.
  •  Next, select 15 blogs/bloggers that you’ve recently discovered or follow regularly. ( I would add, pick blogs or bloggers that are excellent!)
  •  Nominate those 15 bloggers for the Versatile Blogger Award — you might include a link to this site.
  •  Finally, tell the person who nominated you 7 things about yourself.

I’ve copied and pasted this from the actual Versatile Blogger blog so if you’d like to check that out, go ahead!

As it states, choose 15 that I’ve recently discovered. As others may choose people that are relatively blog noobs like myself, I haven’t discovered newer noobs yet but will be on a mission to do so. However, the bloggers that I have chosen are people that I read on every day and have filled my hunger for daily reading. From poetry to fashion, they are my glass of southern sweet too (and don’t I love my sweet tea!).

My nominees are as follows:

  1. Fairy Tale Epidemic 
  2. Sand paper kisses
  3. Polish Fox 
  4. KirstyWirsty
  5. Words4jp
  6. Clouds N Cups
  7. Thrift Your Heart Out
  8. Harsh Reality
  9. Bunny and Pork Belly
  10. Rejoice For the Day
  11. Too Thrifty Chicks
  12. For the Love of Nike
  13. Retcon Poet
  14. Fashion for Lunch
  15. Andrew Duckworth

Ya’ll are awesome bloggers!<3 Everyone I’m following and everyone that’s been reading along my posts, ya’ll are the save button to my document :]

Now, it says to state 7 things about me… hmmm…Image

  1. I have a very fat dog that I love ever so dearly. Her name is Hershey like the choco company. She’s a tricolored bagel (basset beagle mix). Black-Dark chocolate, Brown-Milk chocolate & White-White chocolate. She’s one of the smartest dogs I’ve ever seen IRL lol. She’s a good guard dog, however I’m pretty sure if a robber had bacon in their pocket she’ll love them forever. This sounds weird but…I met Hershey online…I was younger and looking for a pet and saw her with a different name and everything. My local SPCA told us that another family wanted her. We kept checking up and the day the fam was supposed to take her, they never showed up and lo and behold it was meant to be<3 A lot of people call her Splinter San from TMNT because, well, aside from Snoopy, a mini calf, and pony, she sure as hell looks like Master Splinter haha. Anytime she hears loud noises and hears anyone yelling/fighting, she runs into an empty room until it’s quiet again. Yes, she HATES fighting! She also understands Tagalog alongside of English lol. She’s my PIC all of the time!

316080_2313071266992_385850_n She’s always part of my survival kit during our Virginia hurricanes lol

2. I’m Filipino mixed with JDM blood. A lot of people usually can’t tell what I am but then again I don’t generally look the same everyday depending on how I do up myself lol. People usually name every other asian when looking at me. I’ve even gotten a couple of discounts at other local asian stores for the simple fact that they thought I was one of them (shiiiiiiiit I ain’t complainin’!) I used to speak japanese when I was a kid because my mom’s mom was a japanese teacher back in the day however my japanese blood comes from my mom’s dad’s side. Tagalog was generally my first language and then english. I do not have a filipino accent however when I speak english.

3. I was born in Raleigh, North Carolina but about 3 days after I popped out we moved to Virginia Beach, Virginia. I’ve been here ever since and ain’t never moved anywhere else. As VA is still considered the south (and where murrica started), I randomly have a country accent that pops out when it likes to. A lot of people that talk to me on the phone and then see me in person always gives me funny looks when they realize I’m an asian girl with a southern twain haha.

4. When I have to call places to check hours and prices, I generally use a different voice when I speak JUST FOR THE FACT THAT I do NOT like it when people hear my actual voice in a store and realize that I’m the dumbass who called and depending on their moods that day, are shitty to me. Yes, I can do different voices lol. Call me weird but oh well.

5. 486637_4051617249555_685198460_nI grew up being surrounded by male friends and 2 brosephs. My oldest brother used to pay me in slurpees to help him fix his cars back in the day. He used to own a hatchi roku trueno (aka 1986 corolla) and an AE92 and he used to drift. Since I was around him so much, for my 15th birthday (you know a little later eligible for a permit) I got a Nissan 240sx s13 chuki hatchback. I then learned how to slide later on and even ended up with yet ANOTHER s13 zenki hatchback. Notice my Hello Kitty JDM driver’s badge decal and my Chanel purse, yes those were mine before I sold them for my Pathfinder haha. Although I miss my “car life”, I happen to enjoy my 4×4 when it’s shitty weather time. I also am a gamer. I love MMOs and FPSs. If I’m not out and about, I’m stuck on the computer grinding/farming. At the moment I’m playing an MMO called Tera Online.

33695_1637813785977_7294704_n yulul

I’m glad that I’ve acquired these guy likings. I have a wonderful boyfriend for years now that I have a lot in common with. We ended up talking to each other initially about cars and gaming and look, we went from friends to best friends and lovers. Although no relationship is perfect, we work pretty hard together. If you want something, you MUST work for it. We’re not perfect and no one else is either. .From today on, we’ll be discovering even more things together 🙂  It’s nice to share favorites and hobbies with people you love. I’ll save you in game and in real life anyday! ❤ you!

6. I FUCKING LOVE FOOD. I eat and cook ALL THE TIME. I honestly don’t give much of a damn if I look perfect in a bikini when I die. I seriously don’t. I’m healthy enough to be alive atm just the way I am and look fabulous in my outfits JUST THE WAY I AM. I mean, everyone wants to “tone up” sometimes but at this point, I think I’m alright. There are other people who are way skinner than me but couldn’t pull off looks that I can so HA. I started cooking by learning to make rice when I was like 5. My dad has been a teppanyaki chef since before I was born and I’ve been using chopsticks without the noob fix at the top with a rubber band for decades. I cook a plethora of food. American, Filipino, Japanese, Korean, Vietnamese, Italian and the list goes on. I’m not really one to measure when I’m cooking either. I just go by flaaaavaaa and BAM I cook awesome shit. Btw, them cheeks you see in my pics? Yeah, even if I became anorexic, they will never go away.

7.482967_4071501026637_640659679_n  A lot of people wonder about that double outline star tattoo that I have on the left side of my chest. A lot of people also don’t know the story behind it. The 5 points of the star represent both of my parents ,my 2 siblings and I. The star itself represents the north star which “guides you home”. “Home is where the heart is” which is why it’s towards the left.  As inkers/inkees know, black is easiler lasered off. Blue is definitely not. No matter what happens to break us down (black ink), we’re still strong to be together no matter wtf happens (blue ink).I thank God each  and everyday for what I have instead of bitching about the crap I don’t.  So no guys, I did not get that tattoo to be a slut. If anyone wants to think that, let it be.

Well guys that’s all for my lengthy ass post! Thanks again to everyone reading! Now my sons and daughters…GO FORTH.

Thrifting on my fav day after eating southern greazzy ass gizzards

ImageYup so yesterday I finally went thrifting for myself and up there you can guess what my fat ass is eating 😀

I love gas station food. Call me gross, idgaf. It’s the shit.

Let’s break up my finds as follows:

Random thangs I came across

Image

Image

Image

I remember begging my mom for one of these back in the day…I ended up with a Chuck E Cheese pizza maker instead lol. Now kids want ipods and phones -.-

Image

Guess someone got too sexy for that shirt eh?

 Tees, Tanks & Button ups

2013-02-27_19-33-43_409

Don’t mind the fatness, I ate like a lb of grease.

2013-02-27_21-32-51_888Spoiled Pink tank-$1

Topia Black tank-$1.50

2013-02-27_23-48-17_621 2013-02-27_21-30-34_134Vans Tee-$1

Blink 182 Tee that I’m turning into a muscle tee-$1

2013-02-27_21-16-56_889 2013-02-27_21-31-25_526

Ruffled J.crew Button up-$1.50

Blue Passports Button up-$1.50

Bottoms

2013-02-27_19-49-43_17 2013-02-27_21-13-35_53 2013-02-27_21-29-20_975Grey & black Sound & matter skirt with pockets (gotdamn I love skirts with pockets)-$1.50

Short slutty Serious brand skirt ( probably gonna use it for future cosplay outfits)-$1.50

B.Moss leatherette skirt-$2

Style & co Skinny jeans-$2

Say What? Leggings not pictured-$2

Blazers and cardis

2013-02-27_21-25-09_809 2013-02-27_21-25-44_314 2013-02-27_21-28-33_509

Gray David Alexander Blazer-$3.50

Purple Oleg Cassini Blazer (I’m in ❤ with purple and gold)-$5

Purple Gap Cardi-$1.50

Black American Eagle Outfitters Cardi-$1.50

And now these are all in a super soapy wash as I was after trying on those clothes lol

What did you guys find on your Wednesday family day at Salvo’s? Hope your finds were as good as mine! Thanks for reading guys! 🙂

Fine Dining Bitches

Image

Hello guys! Yes, I’ve been slacking on posting again D:

SOOO let’s talk about Valentine’s day. Ohh stupid cupid -.-

My boyfriend had to work yesterday so he decided to make up for it today by having a nice fancy lunch at Bardo in downtown Norfolk, Virginia. We’ve been there before late at night last March (according to my foursquare check in reminding me). It’s a tapas type place that has asian inspired food. They also have a bar in the front.Last time we went, he ordered a drink called Kimchi. First impression, I figured it would stink like hell being gin with a pickled cucumber. It came and it tasted fuckin’ awful to me but he liked it a lot lol. It was like spicy bleach. Not that I’ve drank bleach before, but you can pretty much guess what something tastes like by the smell most of the time.As for me, I ordered some thai inspired mix drink that tasted like spiked coconut milk and it had a wonderful presentation with an orchid. Anyway, so before we both got a Kobe beef sloppy joes and they came alongside of crispy shoe string fries. Remember those potato sticks in a can back in the day? The greasy goodness came to our table hot and crispy!

Image

Our appetizer was the SHIIIIT though! It was a cheese fondue with a side of bread and crackers with a cute little oil candle chillin’ underneath  It was a 2 part cheese but sadly I forgot to ask again what kind they were because I was so wrapped up in my fat ass eating it all.

Image

He once again got a Kobe Sloppy Joseph. However they changed the name from “Kobe sloppy joes” to “Beef Wagyu Sloppy Joe”. He was pretty consumed in consuming it so I was assuming it was just as good as the last time we had it.

Image

This time I got a lettuce wrap sampler which I was being ignorantly fat and complaining on the inside how it was too healthy for me lmao. Left to right; Hoison, Kobe beef, chicken, and duck.

Image

As I was saying how it was too healthy…I told homeboy to try a lettuce wrap. He put hoisin, sweet chili sauce, Kobe beef and the shoe string fries on it. i asked him why the hell he put the fries on it and he said “…I’m putting croutons on my salad…this is a damn salad I don’t care.” LOL serious ass face too.Image

And lastly, our dessert. It’s called “Heaven & hell”. It’s slightly grilled angel food pound cake with strawberries, powdered sugar, and a side of fluffy, creamy whipped cream. Damn I should hate myself for finishing every morsel I could of my half.

Hope you guys had a good Vday! Although, honestly, all the shit people do for vday should be done everyday ANYWAYYYY….juuust sayin’! 😀

It’s Friday Ya’ll!( no but srsly)

In the words of Rebecca Black…’IT’S FRIDAY, FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAYYYYY’ oh goodness LOL. Anyway, in my area of the 757, a lot of people have been anticipating the wonderful flutters of snow falling. After 2 months of knowing pretty much it isn’t going to snow, last night around 2am I saw flakes fall on the chairs and the bbq grill (yes, here we q it up no matter what time of the year).

Image

Woke up and BAM the sun laughed and melted it all -__-. However, the temperature definitely stayed. So today I’m going to have to layer and layer and layer it up!  Heading to get my eyebrows done in a few and later tonight I’ll be heading out for a cousin dinner after not seeing them after so long. I’ll be taking pics of my outfit tonight and posting my ordeal late night or tomorrow. Whether it’s snowing or not in your area, stay safe! It always seems as if the dummies come out more so on the weekend lol.

Image